25.11.16, 17:00

ESKA i HP we wspólnej akcji #OdkrywajWspomnienia

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Radio ESKA i ESKA TV zostały partnerami medialnymi akcji specjalnej HP pod hasłem #OdkrywajWspomnienia, mającej na celu promocję wielofunkcyjnego urządzenia HP Ink Advantage z serii 3700. Polska kampania #OdkrywajWspomnienia jest częścią światowego projektu HP #ReinventMemories.

Aby wziąć udział w zabawie, należy wejść na stronę Bijemyrekord.pl i zamieścić zdjęcie ze swoim najmilszym wspomnieniem. Osoba, która weźmie udział w akcji #OdkrywajWspomnienia, uczestniczy jednocześnie w próbie pobicia rekordu Guinnessa w zbudowaniu najdłuższej na świecie linii składającej się ze zdjęć. Każda nadesłana fotografia wspiera Fundację „Dajemy Dzieciom Siłę”.

Finał akcji #OdkrywajWspomnienia odbędzie się 4 grudnia br. we wrocławskim Centrum Magnolia Park. Relacje z wydarzenia przeczytać będzie można na ESKAinfo.pl, a także zobaczyć w programie „Miejska Lista” na antenie ESKA TV.

Promocja kampanii #OdkrywajWspomnienia z zaangażowaniem mediów brandu ESKA trwa od połowy listopada do połowy grudnia nr. W audycji „Hit Weekend” didżeje Radia ESKA będą łączyli się z autorami nadesłanych zdjęć. Najciekawsze z nich zostaną nagrodzone jednym z dwudziestu urządzeń wielofunkcyjnych HP. Akcję wspiera także ESKA TV wraz z prowadzącą Olą Kot oraz kanały social mediach obu mediów.

Do promowania akcji marka HP zaprosiła również popularne gwiazdy Internetu takie jak: 5 sposobów na, Rezigiusz, Filip Chajzer oraz Tofiki.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.