05.02.17, 13:00

GutPR obsłuży Remont Roku

Logo konkursu
Fot.: materiały prasowe

Murator, miesięcznik poradnikowy o tematyce budowlanej będący organizatorem konkursu Remont Roku, nawiązał z początkiem lutego br. współprace z agencją GutPR. Pierwsze zadanie agencji GutPR to obsługa mediowa rozstrzygnięcia konkursu Remont Roku.

Konkurs „Remont Roku 2016” ruszył 15 stycznia 2016 r. i trwał 11 miesięcy. Napływające zgłoszenia podzielone były na cztery kategorie: poddasze, przebudowa, termomodernizacja oraz wnętrze. Uroczyste rozstrzygnięcie konkursu Remont Roku 2016 odbędzie się 9 lutego o godz. 12.00 na stoisku Wydawnictwa Murator podczas Międzynarodowych Targów Budowlanych i Architektonicznych BUDMA 2017. Autorzy zwycięskich realizacji w każdej z czterech kategorii, otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 10 tys. zł. Sponsorem strategicznym konkursu Remont Roku jest firma Velux, a pozostali sponsorzy to firmy Heitz, Hörmann, Isover, Gazuno, Ruukki, Schüco i Termo Organika.

Partnerem, który zajmie się obsługą mediową tego wydarzenia została agencja GutPR. Realizowany projekt koordynować będzie Hanna Gehrke-Gut. Ze strony Wydawnictwa Murator za wybór agencji odpowiedzialna jest Irena Walczak, Dyrektor Marketingu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).