03.07.07, 23:04

Zmiany personalne w Infinity Interactive

Mariusz Bednarko, pełniący dotychczas obowiązki Kierownika Marketingu, objął stanowisko Strategic Director. Do zespołu dołączył także Mateusz Kasprzak, nowy Art Director.
Mariusz Bednarko, pełniący dotychczas obowiązki Kierownika Marketingu, objął stanowisko Strategic Director. Do zespołu dołączył także Mateusz Kasprzak, nowy Art Director.

Mariusz Bednarko związany jest z Infinity Group od 2002 roku. Pracę w agencji rozpoczynał na stanowisku Account Executive. Następnie, już jako Kierownik Marketingu, odpowiedzialny był za realizację projektów e-marketingowych dla takich klientów jak PTC Era, E.Wedel, Citibank Handlowy, Citifinancial. W dotychczasowej pracy jego kompetencje obejmowały także doradztwo i planowanie strategii e-marketingowych.

Na obecnym stanowisku zajmować się będzie koordynacją prac strategicznych wobec klientów agencji, rozwojem działu Doradztwa i Strategii oraz rozbudową portfolio narzędzi strategicznych stosowanych przez Infinity Interactive.

„Strategiczne podejście do realizowanych projektów jest czynnikiem wyróżniającym Infinity Interactive na tle większości agencji interaktywnych. Naszym głównym zadaniem na najbliższy okres jest usystematyzowanie i rozbudowa oferty w zakresie badań i analizy strategicznej. Optymizmem napawa fakt, że Klienci rozumieją i doceniają wagę kompleksowego podejścia strategicznego dla skuteczności realizowanych projektów internetowych oraz przełożenia ich na wartość marki” – mówi Mariusz Bednarko.

Mateusz Kasprzak, nowy Art Director w Infinity Interactive, z branżą interaktywną związany jest od 7 lat. Poprzednio pracował na stanowisku Art Directora w innych wiodących agencjach marketingu interaktywnego: Hypermedia i Artegence. W swoim dorobku ma realizacje dla czołowych klientów z sektorów m.in. finansowego (PKO BP, BZWBK), produkcji muzycznej i filmowej (Sony BMG Polska, Universal Studios), FMCG (Unilever Polska, Procter&Gamble). Prowadzone przez niego projekty nagradzane były prestiżowymi wyróżnieniami – m.in. Kreatura 2007 i Złote Orły 2004.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.