14.04.17, 22:00

Premiera spotu marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej ze Zbigniewem Wodecki

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

W Wielką Sobotę w TVP oraz TV POLSAT pojawi się nowy spot reklamowy marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej z udziałem Zbigniewa Wodeckiego.

Emisja spotu jest częścią kampanii promującej m.in. nowe smaki lodów Bracia Koral produkowanych przez PPL Koral. W reklamie będzie można zobaczyć krakowski rynek oraz osoby w różnym wieku - od kilkuletnich dzieci do starszych ludzi.
„Scenariusz reklamy oraz dobór ambasadora mają podkreślać charakter marki Bracia Koral, czyli premium. Nasze lody produkowane z najwyższej jakości składników kojarzą się z wyjątkowymi uczuciami, które są niezależne od pokolenia i sytuacji” - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.

Emisja reklamy w telewizji rozpocznie się 15 kwietniaa, a zakończy 31 lipca br. Kampania w TVP obejmuje 30 - sekundowe spoty w blokach reklamowych oraz 8 - sekundowe billboardy sponsorskie emitowane przy prognozie pogody po Teleexpressie oraz po głównym wydaniu wiadomości. Kampania w telewizji POLSAT to emisja 30 - sekundowych spotów w blokach reklamowych w prime time oraz sponsoring głównego wydania prognozy pogody.

Oprócz kampanii w telewizji, działania reklamowe marki Bracia Koral obejmują materiały POS w punktach sprzedaży, Internet oraz prasę. W wakacje zostaną wykorzystane nośniki outdoorowe w największych miastach.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada Film Grupa, za działania w Internecie 365 agencja.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).