19.05.17, 09:00
Delikatesy Centrum po raz pierwszy w kampanii TV
MullenLowe Warsaw przygotowała pierwszą kampanię telewizyjną dla sieci sklepów Delikatesy Centrum. Agencja rozpoczęła współpracę z klientem po rozstrzygniętym przetargu.
Kampania wystartowała 18 maja br. Opiera się ona na idei „Smak jest w Centrum", zgodnie z którą podkreślane są najważniejsze atrybuty (smak, jakość i świeżość) produktów dostępnych w Delikatesach Centrum, ale nie jest to robione w typowy dla tego typu reklam sposób. Spot zaczyna się od pokazania gotowej, apetycznej potrawy, a potem akcja cofa się w czasie aż do produktów dostarczanych do sklepów.
Kampania ma podkreślać najważniejsze zalety oferty Delikatesów Centrum w segmencie mięs i wędlin.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze