14.06.17, 09:00
Dołącz do wygodnych mobilnych. Kampania PKO Banku Polskiego
Ruszyła kampania promująca korzystanie z bankowości mobilnej PKO Banku Polskiego. Bank będzie zachęcał do zarządzania swoimi finansami z poziomu aplikacji mobilnej IKO.
„Uruchamiając kampanię „Dołącz do wygodnych mobilnych” chcemy zwrócić uwagę obecnym i potencjalnym klientom, że posiadanie konta i korzystanie z IKO pozwala spokojnie spędzać wolny czas. (...) W naszych spotach przekonujemy, że bankowość mobilna w PKO Banku Polskim jest po to, aby nasi klienci mogli dotrzymać tempa pędzącej rzeczywistości i zachować spokój w życiu codziennym, a już szczególnie w trakcie zbliżających się wakacji” – mówi Monika Gondek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego.
Równolegle z emisjami w telewizji, reklamy pojawią na stronach głównych portali internetowych: ogólnoinformacyjnych oraz specjalizujących się w tematyce turystycznej i podróżniczej oraz VOD i portalach społecznościowych. Całość kreacji, w tym materiały BTL i digital przygotowała Agencja Warszawa. Za zakup i dobór mediów odpowiada Havas Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze