10.07.17, 18:00
Dom produkcyjny Sputnik Studio z nowym system identyfikacji wizualnej
Sputnik Studio specjalizujące się w produkcji reklamowej i filmowej wdrożyło nowy system identyfikacji wizualnej. Odświeżony i logotyp nawiązuje do nowych rynkowych trendów oraz ma oddawać specyfikę branży, charakter marki oraz profil grupy docelowej klientów.
Intencją było stworzenie takiego języka komunikacji wizualnej, który w spójny sposób przedstawia misję i wartości firmy. Nowa kreacja ma za zadanie przyciągać uwagę odbiorców. Firma poprzez wprowadzone zmiany chce zaakcentować potencjał rozwoju oraz otwartość na rozszerzenie działalności na rynkach zagranicznych.
Design odświeżonego logotypu Sputnik Studio jest uproszczoną wersją dotychczasowej formy logo. Zadaniem opracowanego systemu identyfikacji wizualnej było zminimalizowanie szaty graficznej, przy jednoczesnym utrzymaniu logotypu przypominającego połączenie satelity z kamerą, odnoszącego się do nazwy oraz działalności firmy. Zrezygnowano z wersalików w zapisie na rzecz bezpretensjonalnej, ale pogrubionej minuskuły, co uspójniło graficznie tekst podkreślając jednocześnie kluczową część nazwy firmy.
Zmiana kolorystyki nowego brandu ma mieć znaczenie symboliczne. Czarny odnosi się do wspomnianej prostoty, elegancji, nowoczesności i kompetencji. Jego znaczenie współgra również z wymową samego logo: technicznie czarny nie jest kolorem - jest jego brakiem i doskonale współgra z każdym kolorem.
W zakresie kolorystyki postawiono na prostotę, elegancję, harmonię i czytelność – złoty logotyp na czarnym tle daje wrażenie przejrzystości, zachowując jednocześnie wysoki poziom estetyzmu, nadrzędnego w działalności Sputnik Studio.
Komentarze