10.07.17, 18:00

Dom produkcyjny Sputnik Studio z nowym system identyfikacji wizualnej

Logo Sputnik Studio
Fot.: materiały prasowe

Sputnik Studio specjalizujące się w produkcji reklamowej i filmowej wdrożyło nowy system identyfikacji wizualnej. Odświeżony i logotyp nawiązuje do nowych rynkowych trendów oraz ma oddawać specyfikę branży, charakter marki oraz profil grupy docelowej klientów.

Intencją było stworzenie takiego języka komunikacji wizualnej, który w spójny sposób przedstawia misję i wartości firmy. Nowa kreacja ma za zadanie przyciągać uwagę odbiorców. Firma poprzez wprowadzone zmiany chce zaakcentować potencjał rozwoju oraz otwartość na rozszerzenie działalności na rynkach zagranicznych.

Design odświeżonego logotypu Sputnik Studio jest uproszczoną wersją dotychczasowej formy logo. Zadaniem opracowanego systemu identyfikacji wizualnej było zminimalizowanie szaty graficznej, przy jednoczesnym utrzymaniu logotypu przypominającego połączenie satelity z kamerą, odnoszącego się do nazwy oraz działalności firmy. Zrezygnowano z wersalików w zapisie na rzecz bezpretensjonalnej, ale pogrubionej minuskuły, co uspójniło graficznie tekst podkreślając jednocześnie kluczową część nazwy firmy.

Zmiana kolorystyki nowego brandu ma mieć znaczenie symboliczne. Czarny odnosi się do wspomnianej prostoty, elegancji, nowoczesności i kompetencji. Jego znaczenie współgra również z wymową samego logo: technicznie czarny nie jest kolorem - jest jego brakiem i doskonale współgra z każdym kolorem.

W zakresie kolorystyki postawiono na prostotę, elegancję, harmonię i czytelność – złoty logotyp na czarnym tle daje wrażenie przejrzystości, zachowując jednocześnie wysoki poziom estetyzmu, nadrzędnego w działalności Sputnik Studio.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).