06.07.17, 09:00

Ogilvy & Mather z kontynuacją kampanii 
W tandemie po 19 zł na głowę dla nju mobile

„W tandemie po 19 zł na głowę”
Fot.: materiały prasowe

Kampania „W tandemie po 19 zł na głowę” realizowana przez agencję Ogilvy & Mather dla marki nju mobile mówi o ofercie dla dwóch osób, działającej zarówno w Polsce, jak i w Unii Europejskiej.

Kampania dotyczy usług „wszystko za nie więcej niż 29 zł” oraz „nju dodatkowy” w nju z rachunkiem. Oferta skierowana jest do osób chcących obniżyć koszty swoich rachunków telefonicznych poprzez dołączenie drugiego numeru. Miesięczna opłata za numer dodatkowy wynosi 9 zł. Ponadto w roamingu w UE za te same 19 zł na głowę abonenci mogą rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować bez limitu. W ofercie mają również do podziału 10 GB Internetu, w tym 1,46 GB do wykorzystania w krajach pierwszej strefy Unii Europejskiej. Dlatego właśnie nasz bohater z narzeczoną podróżuje swoim tandemem po Polsce, i za granicą – jadą przez Berlin, Paryż i Rzym.

Standardowa oferta za nie więcej niż 29 zł miesięcznie dla jednego numeru – lub w opcji dla dwojga po 19 zł na osobę –została poszerzona o rozmowy stacjonarne, których nie było wcześniej w usłudze. 

Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, Internecie oraz w mediach społecznościowych. Elementem spajającym całość jest para bohaterów jadąca na tandemie.

Agencja Ogilvy & Mather jest odpowiedzialna za strategię komunikacji i kompleksową obsługę kreatywną marki nju mobile od jej launchu w 2013 r.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).