07.08.17, 12:00

Robert Lewandowski w kampanii marki Coca-Cola Zero Cukru

Robert Lewandowski w kampanii marki Coca-Cola Zero Cukru
Fot.: materiały prasowe

Na sklepowe półki trafiła Coca-Cola Zero Cukru o nowym, lepszym smaku. Zmianie formuły produktu towarzyszy także nowa kampania marketingowa z udziałem Roberta Lewandowskiego.

Wraz z wprowadzeniem na rynek napoju Coca-Cola Zero Cukru firma startuje z szeroko zakrojoną kampanią reklamową, której głównymi bohaterami – poza samym Robertem Lewandowskim – będą jego kibice. Materiały reklamowe, w tym nowy spot konsumenci mogą śledzić od początku sierpnia br.

To był świetny pomysł, aby w spocie mogli wziąć udział kibice. Była to dla mnie doskonała okazja, by poznać bliżej ich i ich historie, a dzięki temu pokazać w reklamie prawdziwe emocje, które na co dzień towarzyszą mi podczas spotkań z fanami. Plan zdjęciowy w Polsce był dla mnie przede wszystkim dobrą zabawą w świetnej atmosferze. Cieszę się, że kibice są bohaterami spotu, bo w mojej sportowej karierze to właśnie oni odgrywają kluczową rolę” – podkreśla Robert Lewandowski.

Poza telewizją firma zaplanowała również działania w digitalu (Ipla, TVPlayer, Youtube, Filmweb oraz Spotify), social mediach (Facebook, Instagram) oraz przestrzeni miejskiej. Spot będzie wyświetlany również w kinach w całej Polsce.

Za realizację kampanii odpowiadają: McCann Worldgroup (koncepcja kreatywna, ATL), Agencja Reklamowa Fortis BTL (działania reklamowe), LiquidThread (działania w digitalu, w tym obsługa social media Coca-Cola), Hill + Knowlton Strategies (działania PR) oraz Mediacom (planowanie i zakup mediów).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).