12.10.17, 17:00

Oceanic powierza OS3 promocję AA Intymna

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

OS3 po raz kolejny została wybrana do obsługi marketingowej produktów firmy Oceanic. Tym razem Agencja przygotowała kampanię dla AA Intymna.

Decyzja o przekazaniu obsługi AA Intymna w ręce OS3 zapadła w drodze przetargu. To już kolejna kampania realizowana przez Agencję dla firmy Oceanic. Poprzedni projekt dotyczył działań dla marki Long4Lashes.

Produkty z linii AA Intymna zostały pozytywnie ocenione przez Polskie Towarzystwo Ginekologiczne. Zaproponowana przez OS3 mechanika konkursowa odwołująca się do rekomendowania w gronie kobiet sprawdzonych i bezpiecznych produktów wpisała się w nasze oczekiwania. Chcemy, żeby dzięki wzajemnym poleceniom polskie kobiety mogły się przekonać o wysokiej jakości kosmetyków AA Intymna” – mówi Katarzyna Twardowska, Brand Manager w firmie Oceanic.

Kampania jest prowadzona pod hasłem „Miedzy nami Kobietami. Polecamy sobie AA Intymna.” Corem działań przygotowanych przez OS3 jest konkurs, w którym konsumentki mają za zadanie odpowiedzieć na pytanie oraz polecić trzem znajomym kosmetyki AA Intymna. Dla wybranych stu laureatek firma Oceanic przygotowała prezent w postaci kosmetyków oraz ręcznika kąpielowego. Konkurs wspierany jest formatami online w social mediach i w displayu. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Republic.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).