06.11.17, 09:47

Wzór piwnych wąsów. Pilsner Urquell wspiera akcję Movember

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

2 listopada br. wystartowała kampania Pilsner Urquell „Wzór piwnych wąsów”. W ramach międzynarodowego projektu Movember, marka piwna zachęca internautów, by udostępniali na Instagramie swoje zdjęcia z hasztagiem #wzórpiwnychwąsów. Każde zdjęcie to złotówka przekazana przez Pilsnera na walkę z nowotworami u mężczyzn.

Projekt Movember zainicjowała w 2003 r. w Australii grupa zapaleńców, którzy poprzez zapuszczanie wąsów chcieli przypomnieć o problemach zdrowotnych mężczyzn i zachęcić ich do badań. Z biegiem lat przerodził się on w globalny ruch i rozprzestrzenił na wiele krajów, zaś w Polsce jest obecny od 2014 r. W tym roku wąsaty listopad wspiera akcją „Wzór piwnych wąsów” marka Pilsner Urquell.

Marka tym samym zaprasza swoich konsumentów by zrobili sobie oni zdjęcie z wąsami i wrzucili je na Instagram z hasztagiem #wzórpiwnychwąsów. Za każde otagowane zdjęcie Pilsner przekaże 1 zł na badania profilaktyczne, które mają służyć wykrywaniu męskich chorób, m.in. raka prostaty. Marka planuje przeznaczyć na ten cel do 20 tys. zł.

Uwiecznić na fotografii można prawdziwe wąsy, wyhodowane specjalnie na tę okazję, ale też sztuczne, doklejone, czy z piwnej piany. Te ostatnie można przyprawić sobie w jednym z kilkuset lokali w Polsce, serwujących piwo Pilsner Urquell na trzy czeskie sposoby. Akcja będzie w nich komunikowana za pomocą wafli, standów, plakatów i specjalnych wkładek do menu. Dodatkowo w pięciu wybranych lokalach – w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Warszawie – w listopadowe weekendy zaplanowano dla gości aktywacje pod hasłem „Wzór piwnych wąsów”.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).