26.12.17, 15:00

PLL LOT budują wizerunek w kinach

Logo PLL Lot
Fot.: materiały prasowe

W ramach wizerunkowych działań PLL LOT, startuje kampania kinowa realizowana w m multipleksach sieci Cinema City.

W kinach jest emitowany jest 30 sekundowy spot w bloku specjalnym pt. „Bądź gościem naszych najlepszych pilotów”. Reklamę na ekranach wspierają spoty wyświetlane na zsynchronizowanych plazmach umieszczonych w holach. Za zakup mediów odpowiada FullSix Media. Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Kampania kinowa ma charakter wizerunkowo-produktowy. Spot ma przedstawiać najwyższą jakość usług PLL LOT oraz przyjazną atmosferę na pokładzie, którą zapewnia załoga oraz pilot traktujący pasażerów jak swoich gości. Działania w kinach są częścią szerszej kampanii prowadzonej w TV, Internecie i prasie: w magazynie „KUKBUK”.

W kolejnych odsłonach akcji maja być przedstawiane inne atuty firmy, m.in. rozwój siatki połączeń i floty oraz usługi dodatkowe.
W dalszym etapie kampania prowadzona będzie również na kluczowych dla PLL LOT rynkach zagranicznych, m.in. w Ameryce Północnej i Azji.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).