26.12.17, 15:00
PLL LOT budują wizerunek w kinach
W ramach wizerunkowych działań PLL LOT, startuje kampania kinowa realizowana w m multipleksach sieci Cinema City.
W kinach jest emitowany jest 30 sekundowy spot w bloku specjalnym pt. „Bądź gościem naszych najlepszych pilotów”. Reklamę na ekranach wspierają spoty wyświetlane na zsynchronizowanych plazmach umieszczonych w holach. Za zakup mediów odpowiada FullSix Media. Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Kampania kinowa ma charakter wizerunkowo-produktowy. Spot ma przedstawiać najwyższą jakość usług PLL LOT oraz przyjazną atmosferę na pokładzie, którą zapewnia załoga oraz pilot traktujący pasażerów jak swoich gości. Działania w kinach są częścią szerszej kampanii prowadzonej w TV, Internecie i prasie: w magazynie „KUKBUK”.
W kolejnych odsłonach akcji maja być przedstawiane inne atuty firmy, m.in. rozwój siatki połączeń i floty oraz usługi dodatkowe.
W dalszym etapie kampania prowadzona będzie również na kluczowych dla PLL LOT rynkach zagranicznych, m.in. w Ameryce Północnej i Azji.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze