05.02.18, 09:00
Super-Pharm rusza z walentynową kampanią
Super-Pharm, ogólnopolska sieć drogerii, rozpoczęła z walentynkową kampanię promującą ofertę na pierwsze dwa tygodnie lutego br.
Walentynkowa kampania Super-Pharm obejmuje działania w telewizji, radiu oraz prasie („Viva!”, „Gala”, „Show” i „Wysokie Obcasy”). Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w kanałach grup TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych. W 40 proc. kampania będzie realizowana w prime time.
We współpracy z radiem RMF FM sieć organizuje również walentynkowy konkurs. Zgodnie z jego zasadami, w okresie od 5 do 14 lutego na stronie internetowej radia wystarczy opisać pomysł na spędzenie pięknych i niepowtarzalnych walentynek, by mieć szansę wygrać karty podarunkowe i nagrodę główną - weekend relaksu dla dwojga.
Ofertę promocyjną Super-Pharm będą mieli okazję poznać także widzowie sieci kin Multikino oraz kin lokalnych. W okresie od 1 do 14 lutego do każdego biletu dołączana będzie ulotka, a przed filmami, w ramach kampanii on-screen, będą wyświetlane walentynkowe spoty marki.
Kreacje do walentynkowej kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited, natomiast za planowanie mediów odpowiedzialna była grupa mediowa Mets.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze