05.02.18, 09:00

Super-Pharm rusza z walentynową kampanią

Walentynkowa oferta sieci Super Pharm
Fot.: materiały prasowe

Super-Pharm, ogólnopolska sieć drogerii, rozpoczęła z walentynkową kampanię promującą ofertę na pierwsze dwa tygodnie lutego br. 

Walentynkowa kampania Super-Pharm obejmuje działania w telewizji, radiu oraz prasie („Viva!”, „Gala”, „Show” i „Wysokie Obcasy”). Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w kanałach grup TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych. W 40 proc. kampania będzie realizowana w prime time.

We współpracy z radiem RMF FM sieć organizuje również walentynkowy konkurs. Zgodnie z jego zasadami, w okresie od 5 do 14 lutego na stronie internetowej radia wystarczy opisać pomysł na spędzenie pięknych i niepowtarzalnych walentynek, by mieć szansę wygrać karty podarunkowe i nagrodę główną - weekend relaksu dla dwojga.

Ofertę promocyjną Super-Pharm będą mieli okazję poznać także widzowie sieci kin Multikino oraz kin lokalnych. W okresie od 1 do 14 lutego do każdego biletu dołączana będzie ulotka, a przed filmami, w ramach kampanii on-screen, będą wyświetlane walentynkowe spoty marki.

Kreacje do walentynkowej kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited, natomiast za planowanie mediów odpowiedzialna była grupa mediowa Mets.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).