13.03.18, 17:00
Marka Dulux klientem WebTalk
Z początkiem 2018 r. agencja digitalowa WebTalk rozpoczęła współpracę z firmą Akzo Nobel w zakresie obsługi marki Dulux, lidera farb kolorowych w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
W ramach podjętej współpracy WebTalk zajmuje się wdrażaniem opracowanej strategii komunikacji marki Dulux w digitalu. Agencja obsługuje oficjalny fanpage marki Dulux Polska na Facebooku, również w zakresie community managementu, prowadzi działania influencerskie oraz odpowiada za projekt eRzecznika marki Dulux na forach tematycznych i branżowych.
Projekt z ramienia agencji jest realizowany przez zespół Adama Augustynowicza, Junior Account Managera.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze