14.05.18, 18:50
POLREGIO klientem oS3
Agencja oS3 rozpoczęła współpracę i obsługuje kampanię reklamową marki POLREGIO (Przewozy Regionalne Sp. z o.o.).
Kampania reklamowa przebiega pod hasłem „Zmysł podróżowania”, a jej celem jest promocja weekendowej oferty POLREGIO. W kampanii wykorzystane zostały komunikaty podkreślające walory podróżowania pociągami POLRGIO.
Działania reklamowe podzielone zostały na dwa etapy. Pierwszy dotyczył majówkowej oferty POLREGIO i promował nielimitowane przejazdy pociągami POLREGIO w ramach jednego biletu przez 10 dni. Drugi, który właśnie się rozpoczął, dotyczy weekendowych wyjazdów od godziny 18.00 w piątek do 6.00 w poniedziałek.
Zadaniem agencji oS3 było opracowanie strategii działań oraz idei kreatywnej. Efekty współpracy, w postaci szeroko zakrojonych działań reklamowych, widoczne są w internecie, szczególnie w komunikacji realizowanej za pomocą social media (Instagram, Facebook, w tym konkurs tematyczny na profilu marki), kanału YouTube czy materiałów sponsorowanych w serwisie Onet. Działania reklamowe obejmują również współpracę z influencerami, m.in. z Globstory oraz dedykowany blog na stronie POLREGIO. Na blogu zamieszczane są artykuły promujące najciekawsze miejsca w Polsce, do których można dojechać pociągami POLREGIO, ukazywane z perspektywy odkrywania ich różnymi zmysłami. Autorami publikowanych na blogu treści jest zarówno redakcja, jak i współpracujący z marką influencerzy, a także podróżni. W bliskiej przyszłości na blogu planowany jest również konkurs dla wszystkich podróżujących pociągami marki POLREGIO, w którym do wygrania będą aparaty Instax czy vouchery na przejazdy pociągami POLREGIO.
Kampania potrwa do 22 czerwca br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze