28.05.18, 13:17
#NieDuś. Dymna, Stuhr i Turnau w kampanii antysmogowej miasta Kraków
Kampania #NieDuś informuje mieszkańców Krakowa o nowym przepisie prawnym, który zakazuje palenia węglem i drewnem od 1 września 2019 r. Organizatorem kampanii jest Wydział Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. Za ideę kreatywną odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów.
16 maja br. na ulicach Krakowa pojawiły się zadymione, szaro-żółte billboardy i citylighty, na których widnieje ostrzeżenie w postaci żółtej kartki pokazanej tym mieszkańcom Krakowa, którzy ciągle jeszcze nie wymienili swoich pieców na proekologiczne. Żółta kartka w kampanii #NieDuś informuje o nowym przepisie całkowicie zakazującym palenia drewnem i węglem po 1 września 2019 r., ostrzega przed dotkliwymi karami finansowymi za jego nieprzestrzeganie i zachęca do wymiany pieca na proekologiczny.
Kampania widoczna jest na terenie całego miasta na 100 billboardach, 150 citylightach oraz ponad 600 plakatach. Oprócz formatów outdoorowych, kampania jest realizowana także w lokalnej prasie, komunikacji miejskiej oraz w mediach społecznościowych - Facebooku, Intagramie, YouTube i Twitterze.
Kampanię #NieDuś wsparli swoim udziałem m.in. Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski, którzy w spotach video wyrażają troskę o stan powierza w Krakowie i zwracają się bezpośrednio do mieszkańców miasta, którzy do tej pory nie dokonali wymiany pieca na proekologiczny, pokazując im żółtą kartkę i jednocześnie przestrzegając, że jest to już ostatnie ostrzeżenie.
Do udziału w kampanii zostali także zaproszeni krakowscy blogerzy, vlogerzy i działacze społeczni, którzy w swoich kanałach społecznościowych publikują zdjęcia z żółtą kartką, oznaczając je hasztagiem „NieDuś”.
Ideę kreatywną kampanii oraz wszystkie kreacje przygotowała agencja reklamowa Dziadek do orzechów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze