08.06.18, 13:00
LG promuje G7 ThinQ. Wspólna kampania z Disneyem
LG Electronics Polska rozpoczęło kampanię smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo „Gwiezdne wojny – historie”.
W związku z oficjalną premierą LG G7 ThinQ, firma podjęła współpracę z Disneyem. Kampania ruszyła na początku czerwca i potrwa do końca sierpnia br. Współpraca obejmuje m.in. specjalnie przygotowaną reklamę LG G7 ThinQ osadzoną w galaktyce oraz materiały graficzne. Jej efekty będzie można zobaczyć w kinach Cinema City i Helios w całej Polsce, online oraz usłyszeć w radio.
Kreacje zostały stworzone przez firmę The Walt Disney Company we współpracy z LG. Za ich adaptację odpowiedzialna była Agencja Warszawa. Za zakup mediów odpowiadają firmy ARENA (kino oraz radio) i METS Sp. z o.o. (digital), a za komunikację z mediami agencja Monday.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze