01.08.18, 12:00
oS3 z kampania reklamową dla POLREGIO
Agencja oS3 przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej dla marki POLREGIO (Przewozy Regionalne Sp. z o.o.).
Kampania reklamowa przebiega pod hasłem „KolejLove wakacje!”,a jej celem jest promocja wakacyjnych ofert specjalnych POLREGIO: biletu turystycznego oraz mini turystycznego, REGIOkarnetu i miniREGIOkarnetu oraz oferty „Ty i raz, dwa, trzy”.
Zadaniem agencji oS3 było opracowanie strategii działań komunikacyjnych oraz konceptu kreatywnego, który pozwoli zachęcić do podróży pociągiem w okresie wakacyjnym.
Działania reklamowe objęły swym zasięgiem internet (kampania display prowadzona m.in. na takich portalach, jak podroze.pl, podroze.onet.pl, wprost.pl, interia.pl, natemat.pl), działania performance, DOOH (dworce i ekrany w pociągach), opracowanie skryptu radiowego (emisja w regionalnych stacjach w całej Polsce). oS3 była również odpowiedzialna za przygotowanie materiałów kampanijnych na stronę polregio.pl i projekt landing page'a informującego o akcji.
Dodatkowo w ramach rozpoczętej w maju współpracy z POLREGIO, agencja oS3 rozwija stworzonego przez nią bloga o nazwie „Zmysł podróżowania”, na którym w ramach prowadzonych działań umieszczony został nowy kontent, wspierający obecną kampanię.
Równolegle do głównej kampanii trwają działania w ramach stałej komunikacji marki POLREGIO, w tym w obsługiwanych przez oS3 kanałach social media marki, m.in. konkurs dla fanów POLREGIO na FB, który wystartował 30 lipca 2018 r.
Kampania potrwa do połowy września. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Republic.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze