01.08.18, 12:00

oS3 z kampania reklamową dla POLREGIO

Logo oS3
Fot. materiały prasowe

Agencja oS3 przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej dla marki POLREGIO (Przewozy Regionalne Sp. z o.o.).

Kampania reklamowa przebiega pod hasłem „KolejLove wakacje!”,a jej celem jest promocja wakacyjnych ofert specjalnych POLREGIO: biletu turystycznego oraz mini turystycznego, REGIOkarnetu i miniREGIOkarnetu oraz oferty „Ty i raz, dwa, trzy”.

Zadaniem agencji oS3 było opracowanie strategii działań komunikacyjnych oraz konceptu kreatywnego, który pozwoli zachęcić do podróży pociągiem w okresie wakacyjnym.

Działania reklamowe objęły swym zasięgiem internet (kampania display prowadzona m.in.  na takich portalach, jak podroze.pl, podroze.onet.pl, wprost.pl, interia.pl, natemat.pl), działania performance, DOOH (dworce i ekrany w pociągach), opracowanie skryptu radiowego (emisja w regionalnych stacjach w całej Polsce). oS3 była również odpowiedzialna za przygotowanie materiałów kampanijnych na stronę polregio.pl i projekt landing page'a informującego o akcji.

Dodatkowo w ramach rozpoczętej w maju współpracy z POLREGIO, agencja oS3 rozwija stworzonego przez nią bloga o nazwie „Zmysł podróżowania”, na którym w ramach prowadzonych działań umieszczony został nowy kontent, wspierający obecną kampanię.

Równolegle do głównej kampanii trwają działania w ramach stałej komunikacji marki POLREGIO, w tym w obsługiwanych przez oS3 kanałach social media marki, m.in. konkurs dla fanów POLREGIO na FB, który wystartował 30 lipca 2018 r.

Kampania potrwa do połowy września. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Republic.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).