30.10.18, 14:00

Dominika Majcher awansuje w oS3

Dominka Majcher
Fot.: materiały prasowe

Dominika Majcher awansowała na stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service, agencji o3.

Majcher, jako Account Supervisor będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie budżetem klienta, samodzielne prowadzenie wybranych klientów oraz nadzór pracy zespołu projektowego. Wśród Klientów, którymi opiekuję się Dominika znaleźli się m.in. Przewozy Regionalne (POLREGIO), Philips Lighting B2B, Takeda (marki Amol i Febrisan).

Dominka Majcher w latach 2014-2017 pracowała w Saatchi & Saatchi IS, gdzie w ciągu trzech lat przeszła od stanowiska International Junior Account Executive do International Account Managera. Odpowiadała za obsługę regionalnego zespołu Procter & Gamble oraz za projekty w obszarze digitalu i ecommerce'u m.in. dla takich marek, jak Olay, Old Spice, Pampers, Oral-B czy Blend-a-Med. Jako główny menadżer obsługujący Old Spice'a odpowiadała za komunikację marki w digitalu w całym regionie EMEA. W latach wcześniejszych pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi we Frankfurcie nad Menem oraz w agencji SEO FFM Crossmedia (również we Frankfurcie). Do agencji oS3 dołączyła w kwietniu 2017, gdzie przez ostatnie 1,5 roku jako Senior Account Manager odpowiadała za obsługę m.in. CCC, LOTTE Wedel, STOCK Polska, Przewozy Regionalne (POLREGIO) czy Philips Lighting B2B.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).