20.11.18, 13:00

#iCO2dalej. Znane nazwiska wspólnie z oS3 i Client Earth o zmianie klimatu

Paweł Orleański w kampanii społecznej
Fot.: materiały prasowe

Fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi (międzynarodowa organizacja prawników, zajmująca się ochroną środowiska), rozpoczęła kampanię społeczną zwracającą uwagę na wszechobecne zmiany klimatu. W akcję włączyły się gwiazdy polskiego show-biznesu, ludzie świata kultury i nauki. Za koncepcję kampanii oraz jej warstwę wizualną odpowiada agencja oS3.

Nie pójdziemy do lasu, nie ulepimy bałwana, nie zjemy owoców – to zagrożenia, przed którymi ostrzega nowa kampania społeczna #ico2dalej poświęcona skutkom zmian klimatu w Polsce. Kampania ma ostrzec Polaków, ale i zachęcić ich do działań na rzecz powstrzymania zmian klimatycznych. Realizuje ją Fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi oraz agencja oS3. 

W działania na rzecz środowiska zaangażowały się znane nazwiska, m.in. Roma Gąsiorowska, Magda Schejbal, Katarzyna Bonda, Paweł Orleański, Michał Żurawski, Maciej Pieprzyca, zespół Bokka, Crazy Nauka, Grażyna Barszczewska, Igor Brejdygant, Krzysztof Materna, Microwyprawy. Przepraszają oni swoje i nasze dzieci za to, że nie zrobili nic, aby powstrzymać destrukcyjną zmianę klimatu.

To wyjątkowa kampania, bo wszystkie zaangażowane w nią osoby i podmioty, które poparły apel Fundacji, działają dla siebie. To o naszą przyszłość, a właściwie o przyszłość naszych dzieci i wnuków przecież chodzi. Mamy za co przepraszać, bo zostawiamy im świat w strasznym stanie, ale mamy też jedną z ostatnich szans, by to zmienić” - mówi Radosław Dudzic, dyrektor kreatywny agencji oS3.

Na stronie kampanii internauci mogą podpisać się pod petycją o ograniczenie destrukcyjnego wpływu na klimat przez Elektrownię Bełchatów i zobaczyć jak m.in. aktorzy Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski, reżyser filmowy Maciej Pieprzyca, czy muzycy z zespołu Bokka przepraszają za to, że nie interesowali się problemem i dotychczas nie próbowali powstrzymać zmiany klimatu. Zwracają uwagę, że z powodu anomalii klimatycznych w lasach występuje plaga kleszczy, rzeki zaczynają powoli wysychać, zagrożone są drzewa i krzewy owocowe, a zimą jest coraz mniej śniegu. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).