21.11.18, 16:00
Podziel się kawałkiem szczęścia. Kasia i oS3 w świątecznej atmosferze
„Podziel się kawałkiem szczęścia” to hasło kampanii reklamowej marki Kasia (Upfield Polska). Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja oS3, która wygrała przetarg na obsługę marki.
Agencja oS3 w ramach współpracy odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, realizację spotu reklamowego, materiałów digital, BTL, reklamy prasowej oraz dedykowanej strony .
Działaniom reklamowym towarzyszy akcja „Podziel się kawałkiem szczęścia”. Ambasadorką akcji została Katarzyna Zielińska. „Poprzez akcję „Podziel się kawałkiem szczęścia” chcemy zachęcić Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i świąteczną radością z tymi, którzy tego najmocniej potrzebują, niosąc jednocześnie realną pomoc w postaci wsparcia finansowego oraz obdarowania placówek symbolicznym ciastem, które zwykle obecne jest na każdym świątecznym stole” – wyjaśnia Błażej Błasiak, Brand Manager marki Kasia.
Kampania prowadzona jest m.in. w telewizji (TVP, TVN, kanały tematyczne), prasie (m.in. „Claudia”, „Elle”, „Dobre Rady”) oraz w internecie (FB, YT). W kampanii wykorzystano również działania na Instagramie, z Influenserami, w punktach sprzedaży i galeriach handlowych (Ekrany IMS, radio i POS oraz Bilbordy). Działania reklamowe potrwają do 23 grudnia. Zakupem mediów zajął się Mindshare.
Zespół projektowy agencji oS3: Michał Kobierzewski - Executive Creative Director; Paweł Wojtak - Art&Studio Director , Adam Rudzki – Copywriter, Erwin Baranowski – Art Director; Bartosz Gąsiorowski - Strategy Director; Maciej Hilt - Business Development Director; Patrycja Krajewska - Account Manager.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze