07.02.19, 17:00
Sale 4DX w sieci Cinema City zmieniają nazwę na VERVA 4DX
PKN ORLEN został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City do projekcji filmów w formacie 4DX w Polsce. Od początku br. sale 4DX noszą nazwę – VERVA 4DX. Prowadzona jest także specjalna kampania promująca paliwa premium marki VERVA dostępnego na stacjach ORLEN.
Partnerstwo w ramach formatu 4DX jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy PKN ORLEN i Cinema City. Od września 2018 r. osiem wybranych sal kinowych działa pod marką VITAY – promując tym samym program lojalnościowy PKN ORLEN. Współpraca przy technologii 4DX zakłada stały branding sal kinowych oraz działania reklamowe.
Pierwsza kampania realizowana w ramach tego projektu partnerskiego obejmuje emisję 60 sek. spotu w formacie 4DX z polskim kierowcą rajdowym, zawodnikiem ORLEN Teamu – Kubą Przygońskim w roli głównej. Technologia 4DX zapewnia widzom odczuwanie filmów wszystkimi zmysłami. W reklamie VERVY zostały wykorzystane takie efekty specjalne jak: powietrze pod ciśnieniem imitujące podmuchy wiatru oraz ruchome fotele. Efekty 4DX potęgują wrażenie uczestnictwa w akcji, co oddaje dynamikę sportu. Spoty emitowane są w części specjalnej bloku reklamowego.
Realizację projektu w kinach koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.
W Polsce jest obecnie sześć sal 4DX. Znajdują się one w kinach: CC Arkadia (Warszawa), CC Bonarka (Kraków), CC Bydgoszcz, CC Manufaktura (Łódź), CC Felicity (Lublin), CC Wroclavia (Wrocław).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze