11.02.19, 10:00

Marta Słyk i Kuba Malinowski w oS3

Marta Słyk i Kuba Malinowski
Fot.: materiały prasowe

Do działu kreacji agencji oS3 dołączył kolejny team kreatywny Marta Słyk (art director) oraz Kuba Malinowski (copywriter). Ich zadaniem będzie tworzenie konceptów kreatywnych dla nowych klientów agencji.

Marta i Kuba, którzy pracowali ze sobą w Cheil Polska i Publicis DWL, wspólnie stworzyli między innymi QLED TV WALL dla firmy Samsung i kampanię wina Barefoot „Bosa strona życia” dla CEDC” - mówi Michał Kobierzewski, executive creative director w agencji oS3.

Marta Słyk współpracowała z m.in. agencjami DDB, Legend Group, Cheli Polska, Publicis DWL, a także ze studiami projektowymi Aycom Poland, Luis Eslava Studio, Mariscal Studio czy Studio Rygalik. Tworzyła projekty m. in. dla marek: Gerber, Artemide, Nemo Cassina, Pallucco, Carlsberg, Winiary, Eurobank, Neutrogena, Piast oraz Samsung. Jest współtwórczynią spotów upowszechniających ideę Onko Olimpiady, a także komunikacji eventu Spain’s Great Match dla Hiszpańskiej Izby Handlu Zagranicznego. Po pracy zajmuje się tłumaczeniem książek i filmów na język hiszpański.

Kuba Malinowski zdobywał doświadczenie w agencjach G7, Young&Rubicam, Good, Cheil i Publicis DWL. Zajmował się m. in. markami: T-Mobile, Heyah, Nokia, Plus, Danone, Powszechny Zakład Ubezpieczeń, Desperados oraz Samsung. Jest współautorem między innymi komunikacji aplikacji iTaxi. Współpracował także z „Gazetą Wyborczą”, magazynem „Lampa”, fundacją Ocalenie oraz stacją TVN Style jako asystent reżysera serialu dokumentalnego „Taka miłość się nie zdarza”. Po pracy zajmuje się pisaniem artykułów, prozy i wierszy. Wydał dwie książki poetyckie. Jest wokalistą w awangardowym zespole Zawód.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).