11.02.19, 16:00

Pyszne.pl z kampanią w niedziele bez handlu

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Serwis Pyszne.pl uruchomił kampanię dedykowaną niedzielom niehandlowym. Serwis nawiązuje koncepcyjnie do polskiej szkoły designu, sięgając jednocześnie po zaawansowane technologicznie kanały.

Według danych serwisu Pyszne.pl, w niedziele bez handlu użytkownicy składają dwukrotnie więcej zamówień niż w pozostałe niedziele. Polacy spędzają więcej czasu w domu, w gronie rodziny lub przyjaciół. Wykorzystują tę okazję do wspólnego zamawiania jedzenia i znacznie częściej niż w inne dni wybierają pierogi – jako typowo tradycyjne danie obiadowe.

W koncepcji kreatywnej marka sięga po odwołania kulturowe, nawiązując do silnej w Polsce tradycji neonu. Motywem przewodnim kampanii jest uwspółcześniona forma neonu, gdzie ikonki symbolizujące popularne dania opatrzone zostały migającym znakiem 24/7. „Cała koncepcja kampanii jest hołdem dla polskiej tradycji projektowania i wzornictwa. Neony wniosły kolor i inspirację na ulice Polski. Jako część codziennego życia, zapraszały Polaków do świętowania lub udziału w czymś wyjątkowym. Klasyki takie jak Kino Relaks, Wars i Sawa czy Grand Hotel budzą dzisiaj ciepłe wspomnienia. Kultowe arcydzieła można znaleźć w warszawskim Muzeum Neonów lub we wrocławskiej Galerii Neonów” - dodaje Piotr Wódkiewicz, senior brand manager Pyszne.pl.

Dział marketingu Pyszne.pl odpowiada za zakup mediów oraz za koncepcję kreatywną. Kampania obejmuje digital OOH, online, Social Media oraz nowoczesne technologicznie rozwiązania komunikacji bezpośredniej z użytkownikami: powiadomienia push i dedykowany plug-in kompatybilny z kalendarzem Google, Outlook oraz kalendarzem systemu IOS.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).