11.02.19, 16:00
Pyszne.pl z kampanią w niedziele bez handlu
Serwis Pyszne.pl uruchomił kampanię dedykowaną niedzielom niehandlowym. Serwis nawiązuje koncepcyjnie do polskiej szkoły designu, sięgając jednocześnie po zaawansowane technologicznie kanały.
Według danych serwisu Pyszne.pl, w niedziele bez handlu użytkownicy składają dwukrotnie więcej zamówień niż w pozostałe niedziele. Polacy spędzają więcej czasu w domu, w gronie rodziny lub przyjaciół. Wykorzystują tę okazję do wspólnego zamawiania jedzenia i znacznie częściej niż w inne dni wybierają pierogi – jako typowo tradycyjne danie obiadowe.
W koncepcji kreatywnej marka sięga po odwołania kulturowe, nawiązując do silnej w Polsce tradycji neonu. Motywem przewodnim kampanii jest uwspółcześniona forma neonu, gdzie ikonki symbolizujące popularne dania opatrzone zostały migającym znakiem 24/7. „Cała koncepcja kampanii jest hołdem dla polskiej tradycji projektowania i wzornictwa. Neony wniosły kolor i inspirację na ulice Polski. Jako część codziennego życia, zapraszały Polaków do świętowania lub udziału w czymś wyjątkowym. Klasyki takie jak Kino Relaks, Wars i Sawa czy Grand Hotel budzą dzisiaj ciepłe wspomnienia. Kultowe arcydzieła można znaleźć w warszawskim Muzeum Neonów lub we wrocławskiej Galerii Neonów” - dodaje Piotr Wódkiewicz, senior brand manager Pyszne.pl.
Dział marketingu Pyszne.pl odpowiada za zakup mediów oraz za koncepcję kreatywną. Kampania obejmuje digital OOH, online, Social Media oraz nowoczesne technologicznie rozwiązania komunikacji bezpośredniej z użytkownikami: powiadomienia push i dedykowany plug-in kompatybilny z kalendarzem Google, Outlook oraz kalendarzem systemu IOS.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze