15.02.19, 09:00

ZFPR ma nowych wiceprezesów Zarządu

Logo ZFPR
Fot.: materiały prasowe

13 lutego br. w siedzibie ZFPR odbyło się Walne Zgromadzenie Członków ZFPR, podczas którego wybrano dwóch nowych wiceprezesów Zarządu oraz powołano nową Radę Związku.

W wyniku tajnego głosowania dotyczącego wyborów uzupełniających do Zarządu, Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało dwóch nowych wiceprezesów Hannę Waśko, CEO w Big Picture oraz Michała Olbrychowskiego, Head of Cohn&Wolfe. 

Hanna Waśko od 15 lat pracuje w branży PR. Zanim stworzyła Big Picture, była związana m.in. z Leo Burnett, Rc2, a także Central Office of Information w Wielkiej Brytanii. Łączy doświadczenie z sektora biznesowego z wieloletnim doświadczeniem w sektorze publicznym i NGO - specjalizuje się w public affairs i komunikacji społecznej, doradztwie kryzysowym, a także wizerunku osób publicznych. Działa na rzecz aktywnego zaangażowania ekspertów komunikacji w projekty pro bono i za ten obszar będzie odpowiadać w Zarządzie ZFPR.

Michał Olbrychowski posiada ponad 18 lat doświadczenia w doradztwie komunikacyjnym, public relations, marketingu i w mediach. Przed podjęciem pracy w Cohn&Wolfe był związany z firmą doradczą Deloitte, Havas PR Warsaw, Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants (obecnie Grayling) oraz agencją Compress. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej oraz projektach z zakresu komunikacji zintegrowanej. Wykładowca, trener i juror w konkursach branżowych. W ramach pracy w Zarządzie Michał Olbrychowski będzie odpowiadał m.in. za obszar edukacji.

Pozostały skład Zarządu ZFPR na lata 2018-2020 nie ulega zmianom. Funkcję prezesa pełni Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies), wiceprezesami są Agnieszka Bacińska (Walk PR) i Sebastian Stępak (MSLGROUP), za finanse w roli skarbnika odpowiada Przemysław Włoszycki (Lighthouse Consultants).

Walne Zgromadzenie Członków powołało również skład Rady Związku na lata 2019-2021. Po raz kolejny przewodniczącym Rady został Przemysław Mitraszewski, Managing Partner Lighthouse Consultants. Funkcję zastępcy przewodniczącego objął Tomasz Alberski, Prezes Zarządu Komunikacja Plus, a funkcję sekretarza Adam Jarosz, Prezes Zarządu Be Communications. W skład Rady wchodzą również Alicja Wysocka–Świtała, Partner Zarządzający Clue PR, Anna Watza, Managing Partner Planet Partners oraz Mariusz Pleban, właściciel i prezes Multi Communications.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).