02.04.19, 19:00

Wielka moc pomagania. Kampania marki Kasia na Wielkanoc

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Firma Upfield Polska ponownie powierzyła agencji oS3 przygotowanie kampanii dla marki Kasia. Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Wielka moc pomagania”.

Agencja odpowiedzialna była za koncepcję i strategię komunikacji, pozyskanie partnera akcji - Polskiej Akcji Humanitarnej z jej programem dożywiania dzieci w Polsce „Pajacyk”, przygotowanie KV kampanii, a także realizację materiałów do kampanii: LP – strony internetowej akcji, formatów social media, materiałów shopperowych.

Akcja „Wielka moc pomagania” jest kontynuacją działań związanych z zachęceniem Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i radością z tymi, którzy tego najbardziej potrzebują. Jesteśmy dumni, że możemy udzielić wsparcia finansowego w programie Pajacyk i przełożyć nasze działania na realną pomoc w walce z niedożywieniem dzieci w Polsce” – mówi Błażej Błasiak, Brand Manager marki Kasia.

W czasie trwania akcji marka Kasia wspiera program Pajacyk. Na pomoc potrzebującym została przeznaczona kwota 100 tys. zł.

W kampanii wykorzystano działania w internecie (display, social media, portal przepisy.pl), prasę kobiecą (m.in. „Oliwia”, „Tina”, „Życie na gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Świat Kobiety”) i prasa branżowa (m.in. „Hurt&Detal”, „Poradnik Handlowca”, „Kuchnia”), POSM, OOH, a także zaproszono do współpracy influencerów (m.in. Olga Smile).

Działania reklamowe potrwają do 21 kwietnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare. Zespół projektowy agencji oS3: Michał Kobierzewski - Executive Creative Director; Adam Rudzki – Copywriter, Erwin Baranowski – Art Director; Patrycja Krajewska – Senior Account Manager.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).