02.04.19, 19:00
Wielka moc pomagania. Kampania marki Kasia na Wielkanoc
Firma Upfield Polska ponownie powierzyła agencji oS3 przygotowanie kampanii dla marki Kasia. Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Wielka moc pomagania”.
Agencja odpowiedzialna była za koncepcję i strategię komunikacji, pozyskanie partnera akcji - Polskiej Akcji Humanitarnej z jej programem dożywiania dzieci w Polsce „Pajacyk”, przygotowanie KV kampanii, a także realizację materiałów do kampanii: LP – strony internetowej akcji, formatów social media, materiałów shopperowych.
„Akcja „Wielka moc pomagania” jest kontynuacją działań związanych z zachęceniem Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i radością z tymi, którzy tego najbardziej potrzebują. Jesteśmy dumni, że możemy udzielić wsparcia finansowego w programie Pajacyk i przełożyć nasze działania na realną pomoc w walce z niedożywieniem dzieci w Polsce” – mówi Błażej Błasiak, Brand Manager marki Kasia.
W czasie trwania akcji marka Kasia wspiera program Pajacyk. Na pomoc potrzebującym została przeznaczona kwota 100 tys. zł.
W kampanii wykorzystano działania w internecie (display, social media, portal przepisy.pl), prasę kobiecą (m.in. „Oliwia”, „Tina”, „Życie na gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Świat Kobiety”) i prasa branżowa (m.in. „Hurt&Detal”, „Poradnik Handlowca”, „Kuchnia”), POSM, OOH, a także zaproszono do współpracy influencerów (m.in. Olga Smile).
Działania reklamowe potrwają do 21 kwietnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare. Zespół projektowy agencji oS3: Michał Kobierzewski - Executive Creative Director; Adam Rudzki – Copywriter, Erwin Baranowski – Art Director; Patrycja Krajewska – Senior Account Manager.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze