09.04.19, 14:00
Margaret, Maleńczuk i Maserak w reklamie produktu Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%
Marka Warka Radler wprowadza na rynek nowy produkt. W jej ofercie pojawi się radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie , czyli Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak.
Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% promuje trio znane z wcześniejszych działań reklamowych dla marki – Margaret, Maciej Maleńczuk oraz Rafał Maserak. Tym razem wracają, aby w bardzo humorystyczny sposób powitać nowy produkt i przedstawić jego zalety.
Nowego Radlera od Warki klienci będą mogli spróbować podczas letnich samplingów, m.in. w czarnym autobusie, który ruszy w trasę w lipcu. Dodatkowo, kampania uzyska wsparcie w kanale digital oraz na materiałach POS.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada LVOV, reżyserem spotu jest Michał Bulik, produkcją zajął się dom produkcyjny OPUS, postprodukcją – studio Televisor, a udźwiękowieniem – Rytmika. Za działania w kanale digital odpowiedzialna jest agencja TWIN, a za marketing rekomendacji i współpracę z influencerami – Say Hi. Sampligi organizuje EAT Me. Materiały KV i POSM są autorstwa Global Shopper Marketing. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze