09.04.19, 17:00
Fuzetea Bez Cukru bohaterem kampanii w TV i digitalu
Marka Fuzetea wystartowała z komunikacją kolejnego produktu, który dołączył do portfolio marki - Fuzetea Bez Cukru (fuzji herbaty i marakui bez dodatku cukru).
Od 1 kwietnia br. marka ruszyła z szeroko zakrojoną kampanią reklamową w telewizji, w kinach, prasie i internecie, a także z kampanią outdoor i social media oraz współpracą z influencerami.
Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), Publicis (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze