14.04.19, 15:00

Różne Smaki Życia z Marcinem Prokopem. Nowa kampania marki Schweppes od H2O Creative

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Głównym celem tegorocznej kampanii Schweppes  jest ukazanie różnych twarzy marki z wykorzystaniem nowego ambasadora, Marcina Prokopa.

W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawi się sześć materiałów wideo, w których Marcin Prokop prowadzi sarkastyczne rozmowy z różnymi wersjami samego siebie. Bohater opowiada o swoich doświadczeniach osobistych i zawodowych, przy okazji zachęcając do próbowania w życiu nowych rzeczy. Każda część osadzona jest w zupełnie odmiennej rzeczywistości, nawiązującej do licznych obliczy Prokopa i poszczególnych smaków Schweppes. 

„Forma kampanii nawiązuje do znanego w świecie filmu i reklamy schematu rozmowy głównego bohatera z własnym alter ego. Jednak wyróżnia ją swojego rodzaju autentyzm, wynikający z rozmowy z własnym Ja. Bezcenne było dla nas niezwykłe poczucie humoru Marcina, które idealnie odwzorowuje bezpośrednie i momentami dość ostre rozmowy, jakie prowadzimy w naszych głowach… bo przecież nie ma bardziej uczciwej osoby wobec ciebie niż ty sam. Tak właśnie powstał pomysł, dzięki któremu odkryliśmy tak wiele twarzy Marcina i wydobyliśmy jego osobiste przeżycia, które już wkrótce po raz pierwszy ujrzą światło dzienne” – mówi Michał Tomaszuk, CEO agencji H2O Creative.

Kampania ma charakter online i zakłada wykorzystanie kanałów: Facebook, YouTube oraz Instagram. Wsparciem dla pełnometrażowych materiałów wideo są krótkie formaty 15” i 6”. „To dla nas odważny krok, ponieważ za namową agencji, po raz pierwszy historii przenieśliśmy cały budżet z TV do online‘u. Za pomocą nowej aktywacji chcemy zaproponować coś więcej, wyjść naprzeciw grupie docelowej i stworzyć kampanię opartą na jakościowym contencie, który fani marki będą chcieli, a nie będą musieli oglądać. Szukając ambasadora zwróciliśmy się więc w stronę niezwykle złożonej i ciekawej postaci, Marcina Prokopa. Jesteśmy przekonani, że Marcin doskonale wpisuje się w charakter marki Schweppes, która w rzeczywistości jest czymś więcej niż może się wydawać” – dodaje Paweł Wałach z Orangina Schweppes.

Kampania wystartowała 11 kwietnia. Za strategię i kreację odpowiada H2O Creative. Produkcja wideo - OTO Film. Reżyser: Antoni Ferency. Planowaniem mediów zajęło się Wavemaker.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).