28.04.19, 14:00
Bunt nastolatki z przymrużeniem oka. Nowa seria spotów salonów Agata
Marka Agata rozpoczęła emisję spotu w ramach nowej odsłony kampanii. Konwencja serii reklam z udziałem ambasadorki Małgorzaty Sochy powstała w 2017 r. Linia kreatywna przyjęta przez markę jest konsekwentnie rozwijana w ramach spójnej strategii wizerunkowej firmy. Tym razem aktorka pojawia się tam, gdzie trzeba znaleźć wspólny język między pokoleniem dzieci a rodziców.
W nowym spocie reklamowym marki Agata, nawiązującym do idei „Dla każdego coś”, pojawia się małżeństwo poszukujące mebli dla nastoletniej córki. Rodzice starają się znaleźć najbardziej funkcjonalną kolekcję mebli młodzieżowych, jednak nastolatka zdaje się być zainteresowana wyłącznie swoim telefonem.
„Każdy z nas jest inny, jednak często łączą nas podobne doświadczenia. W naszych spotach staramy się pokazywać sytuacje bliskie ludziom. Gra słów i zabawna konwencja reklam zaprezentowane w poprzedniej odsłonie kampanii spodobały się Polakom. Świadczy o tym między innymi to, że badanie przeprowadzone w styczniu br. na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna i opublikowane w jednym z pism branżowych wskazało, że nasz spot z bokserem znalazł się wśród pięciu najlepiej ocenianych przez Polaków reklam” – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A. „Zdecydowaliśmy się na kontynuację dotychczasowej koncepcji i liczymy, że nasze nowe reklamy będą równie ciepło odebrane, jak poprzednie” – dodaje Wadas.
Spoty emitowane są w telewizji, radiu i internecie. Za kreację kampanii po raz kolejny odpowiada agencja PZL.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze