28.04.19, 14:00

Bunt nastolatki z przymrużeniem oka. Nowa seria spotów salonów Agata

Logo marki
Fot.: materiały prasowe

Marka Agata rozpoczęła emisję spotu w ramach nowej odsłony kampanii. Konwencja serii reklam z udziałem ambasadorki Małgorzaty Sochy powstała w 2017 r. Linia kreatywna przyjęta przez markę jest konsekwentnie rozwijana w ramach spójnej strategii wizerunkowej firmy. Tym razem aktorka pojawia się tam, gdzie trzeba znaleźć wspólny język między pokoleniem dzieci a rodziców. 

W nowym spocie reklamowym marki Agata, nawiązującym do idei „Dla każdego coś”, pojawia się małżeństwo poszukujące mebli dla nastoletniej córki. Rodzice starają się znaleźć najbardziej funkcjonalną kolekcję mebli młodzieżowych, jednak nastolatka zdaje się być zainteresowana wyłącznie swoim telefonem. 

„Każdy z nas jest inny, jednak często łączą nas podobne doświadczenia. W naszych spotach staramy się pokazywać sytuacje bliskie ludziom. Gra słów i zabawna konwencja reklam zaprezentowane w poprzedniej odsłonie kampanii spodobały się Polakom. Świadczy o tym między innymi to, że badanie przeprowadzone w styczniu br. na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna i opublikowane w jednym z pism branżowych wskazało, że nasz spot z bokserem znalazł się wśród pięciu najlepiej ocenianych przez Polaków reklam” – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A. „Zdecydowaliśmy się na kontynuację dotychczasowej koncepcji i liczymy, że nasze nowe reklamy będą równie ciepło odebrane, jak poprzednie” – dodaje Wadas.

Spoty emitowane są w telewizji, radiu i internecie. Za kreację kampanii po raz kolejny odpowiada agencja PZL.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).