21.05.19, 18:00
Kampania Volkswagen T-Cross w Cinema City z użyciem aromamarketingu
Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross.
Kampania samochodu obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i rozbudowaną komunikację „off-screen”. Spot do kampanii został zrealizowany również w formacie 4DX. Po raz pierwszy w Polsce marka zdecydowała się także na użycie niestandardowej formy komunikacji w kinie, jaką jest aromamarketing, który dodatkowo ma wzmocnić doznania wśród widzów w salach Verva 4DX. Dodatkowo kampania w kinach obejmuje komunikację poza ekranem, w której zostaną wykorzystane również nośniki Digital Poster Box oraz Video Wall. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kreację opracowała agencja DDB. Działania w kinie koordynuje New Age Media.
Działania w kinach są częścią szerszej kampanii reklamowej w innych mediach, a jej twarzą jest modelka i aktorka Cara Delavigne. Nowy Volkswagen T-Cross będzie promowany m.in. w kanałach TV, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez komunikację on-line.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze