21.05.19, 16:00

Loteria płatków śniadaniowych NESTLÉ. Do wygrania walizki z motywem z filmu Król Lew i wycieczka do Tanzanii

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). 

Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpocznie się 1 czerwca i potrwa do 27 lipca br. Konsument, który chce wziąć udział w loterii musi kupić promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych NESTLÉ (Cini Minis, Nesquik, Chocapic, Cookie Crisp, Lion), które zawiera informację o loterii oraz kod alfanumeryczny na zewnętrznej stronie opakowania. Następnie uczestnik musi dokonać prawidłowego zgłoszenia w loterii na stronie loterii.

W akcji co tydzień losowane będą nagrody dodatkowe - walizki podróżne z motywem z filmu „Król Lew” (100 walizek). Na zakończenie loterii ze wszystkich zgłoszeń losowana będzie nagroda główna – Rodzinna wycieczka do Tanzanii.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłkę nagród).

Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w Internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).