05.06.19, 18:00
BITEME!concept promuje letnią linię galaretek WINIARY
W czerwcu br. rusza kampania digital nowej limitowanej linii galaretek WINIARY. Kreację i produkcję formatów promocyjnych dla nowych produktów WINIARY przygotowała grupa BITEME!concept. Kampania będzie realizowana w okresie wakacyjnym.
Marka WINIARY wprowadza tego lata nowe sezonowe galaretki w trzech wariantach, które nawiązują do znanych i lubianych napojów orzeźwiających: coli, arbuzady i lemoniady. Kampania promocyjna ma zbudować świadomość nowych, limitowanych produktów, a także zainspirować odbiorców oryginalnymi przepisami na desery.
Idea kreatywna kampanii, opracowana przez BITEME!concept, opiera się na odwołaniach do letnich przygód i odkryć, a także radosnych, beztroskich chwil z bliskimi: „Wspólny czas umilają nam letnie smakołyki. Wyjątkowe smaki i kolory nowych galaretek WINIARY dają mnóstwo zabawy i pysznych doznań.”
BITEME!concept odpowiada za całość realizacji projektu digital (social media i rich media) - od koncepcji kreatywnej, przez pomysły na przepisy i copywriting aż po kompleksową produkcję sesji zdjęciowej, animacji i materiałów wideo, którą zajął się dom produkcyjny FOOD&PRO, należący do grupy BITEME!concept.
Letnia kampania promocyjna dla limitowanej linii galaretek to kolejny wygrany przetarg i projekt BITEME!concept dla WINIARY. W poprzednich latach BITEME!concept realizowała dla WINIARY m.in.: działania digital, produkcje video, formaty kinowe, wydawnictwa specjalne.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze