18.06.19, 11:01

Marta Bresińska awansuje w oS3

Marta Bresińska
Fot.: materiały prasowe

Marta Bresińska awansowała na stanowisko Group Account Directora w oS3. To nowa pozycja w agencji.

Jako Group Account Director, Bresińskabędzie odpowiedzialna za cały zespół w dziale Client Service, obsługę dotychczasowych oraz nowych klientów agencji. Będzie bezpośrednio podlegała pod Monikę Sokołowską, CEO agencji oS3, piastującą jednocześnie stanowisko Client Service Director.

Marta Bresińska dołączyła do agencji oS3 w styczniu 2018 r. na stanowisko Account Director, przechodząc z Saatchi &Saatchi IS, gdzie pracowała jako Account Supervisor. Wcześniej, przez ponad cztery lata związana była z agencją Walk, w której od 2015 r. zajmowała się tworzeniem i rozwijaniem działu design, a potem spółki Walk with David. Pracowała również w agencji Change. Marta ma doświadczenie w branży FMCG oraz finansowej, realizowała projekty ATLowe i BTLowe, m.in. dla: Millenium Bank, 360 Bank BBH, PZU, BOŚ Bank oraz Gettin Bank. Zdobyła liczne wyróżnienia i nagrody, także te najważniejsze jak Cannes Lions czy Golden Drum Portoroż. Jest absolwentką ASP w Łodzi oraz SWPS.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).