04.07.19, 14:00
oS3 odpowiada za kampanię #wLepszymŚwietle dla Signify
Agencja oS3 jest autorem konceptu kreatywnego oraz strategii działań kampanii pod nazwą #wLepszymŚwietle, którą przygotowała dla Signify (dawniej Philips Lighting).
Do zadań agencji należało opracowanie strategii komunikacji parasolowej dla wszystkich działań Signify skierowanych do branży modowej pod hasłem #wLepszymŚwietle, jak również kampanii B2C skierowanej do klientów tej branży, a w jej ramach akcji konsumenckiej z udziałem influencerek, której punktem kulminacyjnym był event w sklepie Top Secret w galerii Posnania (w Poznaniu).
W czasie akcji #wLepszymŚwietle w Top Secret w Posnanii, Signify (Philips Lighting) przeprowadził badania opinii konsumentów na temat innowacyjnego oświetlenia. Agencja oS3 odpowiadała za przygotowanie raportu pt. „Sklep #wLepszymŚwietle” bazującego na wynikach badania, dotyczącego wpływu oświetlenia na decyzje zakupowe klientów. Do jej obowiązków należało także przygotowanie kampanii B2B, skierowanej do decydentów z branży Fashion.
Kampania #wLepszymŚwietle objęła działania digital, a także partnerstwa mediowe z serwisami takimi, jak propertydesign, retail360 czy Harper’s Bazar. oS3 zajęła się również koordynacją działań mediowych we współpracy z agencją marketingu internetowego DigiBee.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze