04.07.19, 14:00

oS3 odpowiada za kampanię #wLepszymŚwietle dla Signify

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Agencja oS3 jest autorem konceptu kreatywnego oraz strategii działań kampanii pod nazwą #wLepszymŚwietle, którą przygotowała dla Signify (dawniej Philips Lighting).

Do zadań agencji należało opracowanie strategii komunikacji parasolowej dla wszystkich działań Signify skierowanych do branży modowej pod hasłem #wLepszymŚwietle, jak również kampanii B2C skierowanej do klientów tej branży, a w jej ramach akcji konsumenckiej z udziałem influencerek, której punktem kulminacyjnym był event w sklepie Top Secret w galerii Posnania (w Poznaniu).

W czasie akcji #wLepszymŚwietle w Top Secret w Posnanii, Signify (Philips Lighting) przeprowadził badania opinii konsumentów na temat innowacyjnego oświetlenia. Agencja oS3 odpowiadała za przygotowanie raportu pt. „Sklep #wLepszymŚwietle” bazującego na wynikach badania, dotyczącego wpływu oświetlenia na decyzje zakupowe klientów. Do jej obowiązków należało także przygotowanie kampanii B2B, skierowanej do decydentów z branży Fashion.

Kampania #wLepszymŚwietle objęła działania digital, a także partnerstwa mediowe z serwisami takimi, jak propertydesign, retail360 czy Harper’s Bazar. oS3 zajęła się również koordynacją działań mediowych we współpracy z agencją marketingu internetowego DigiBee.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).