24.07.19, 08:00

Grzegorz Szczepański wiceprezesem Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji

Grzegorz Szczepański
Fot.: materiały prasowe

23 lipca br. Międzynarodowa Organizacja Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO), do której należy Związek Firm Public Relations, wybrała Grzegorza Szczepańskiego (Prezesa Zarządu ZFPR) na stanowisko nowego wiceprezesa.

Związek Firm Public Relations jest członkiem Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji od 2001 r., jednak nasz kraj nigdy nie był reprezentowany we władzach ICCO. Jak podkreśla ZFPT, nominacja Polaka na przyszłego prezesa najważniejszej międzynarodowej organizacji branżowej „to potwierdzenie dojrzałości polskiego rynku, a także możliwość zwiększenia szans polskich konsultantów PR do bezpośredniej współpracy ze zleceniodawcami zza granicy”.

Grzegorz Szczepański zwyciężył w głosowaniu przeprowadzonym wśród 66 przedstawicieli organizacji zrzeszonych w ICCO. Funkcję wiceprezesa obejmie podczas najbliższego posiedzenia zarządu, które odbędzie się 8 października br. w Lizbonie i będzie ją pełnił przez najbliższe dwa lata. W październiku 2021 r. obejmie stanowisko prezesa ICCO.

Grzegorz Szczepański związany jest z branżą public relations od 25 lat. Jest jednym z założycieli, a także pierwszym prezesem Związku Firm Public Relations. W latach 2009-2010 zasiadał w zarządzie Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations (IPRA Board Member). Obecnie jest prezesem zarządu agencji Hill+Knowlton Strategies Poland.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.