21.08.19, 14:00
UNIQUE ONE promuje akcję NESTLÉ i Answear
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki NESCAFÉ (Nestlé Polska) z e-sklepem Answear.
Akcja pod hasłem „Bądź modna z NESCAFÉ” rozpoczęła się 19 sierpnia br., a zakończy się 31 grudnia br. (lub do wyczerpania puli kodów na answear.com). Aby wziąć udział w promocji należy kupić Kawę NESCAFÉ Sensazione Cremé 200 g z naklejką promocyjną. Dzięki temu konsument będzie mógł odebrać 20 proc. zniżki do wykorzystania na answear.com.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę (m.in. obsługę prawną, wysyłkę nagród) oraz przygotowanie kreacji promocji.
O akcji informują opakowania produktu, materiały POS w punktach sprzedaży w całej Polsce, a także kampania digitalowa.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze