23.09.19, 15:00

Gramy Razem. Kampania PKO Bank Polski i Ekstraklasa promująca rozgrywki piłkarskie

Fot.: Pixabay, licencja otwarta

Rozpoczęła się kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania ma prezentować wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski.

Hasło naszej wspólnej kampanii „Gramy Razem” to sygnał całego środowiska biznesowo-sportowego, jaki kierujemy do wszystkich fanów, których widujemy co tydzień na stadionach PKO Ekstraklasy. Chcemy grać razem z każdym kibicem z osobna. Niezależnie, czy ten kibic kupuje bilet na sektor VIP, trybunę rodzinną, czy przez 90 minut ogląda mecz na stojąco i dopinguje głośno swój ukochany zespół. Jesteśmy przekonani, że pozytywne emocje można znaleźć w każdym miejscu stadionu. Jesteśmy sponsorem tytularnym rozgrywek, więc wprowadzamy szereg akcji i udogodnień zarówno dla kibiców, jak i osób podejmujących decyzje w strategicznych obszarach 16 klubów. Ostatnio zainaugurowany Program Partnerski łącznie z wcześniej podpisaną umową sponsorską może wesprzeć polską piłkę kwotą nawet 100 mln zł” – mówi Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim.

Spoty w ramach najnowszej kampanii emitowane są na antenach TVP 1 i TVP 2, a także na kanałach tematycznych Telewizji Polskiej i Polsatu. Wspierająco reklamy emitowane są także, m.in. na stronie głównej Wirtualnej Polski, w serwisach należących do grupy ZPR, a także poprzez aplikacje sportowe. Działania reklamowe prowadzone są też w szerokim zakresie w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Kampania potrwa do 15 października br. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media.

W ramach kampanii powstał 50-sekundowy spot reklamowy i jego skrócona wersja, którego koncepcję kreatywną przygotował Jacek Pawlak i Jane Stoykov, a wyreżyserował Marcin Serafin z Ekstraklasa Live Park. Projekt koordynowała Agencja Warszawa, produkcją zajęła się Film Produkcja, zaś postprodukcją Orka i Juice.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).