25.11.19, 16:00
Trwa kampania Asystenta Google dla kierowców na nośnikach OOH i DOOH
W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również w Mapach Google, którą przygotowała agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.
Asystent Google działający w Mapach, pozwala użytkownikom nawigacji, m.in. na dyktowanie SMSów czy dzwonienie za pośrednictwem komend głosowych - przy jednoczesnym zachowaniu włączonej nawigacji.
Kampania realizowana jest na nośnikach OOH i DOOH, m.in. przy drogach dojazdowych, w miejscach blisko centrów biznesowych, na parkingach galerii handlowych. Na części nośników emitowane są 15-sekundowe spoty z kontekstowo dopasowanym komunikatem, a na pozostałych przygotowano statyczne kreacje.
Grupą docelową są kierowcy, użytkownicy nawigacji w Mapach Google, którzy słyszeli już o Asystencie Google, ale jeszcze nie mieli okazji z niego korzystać.
Poza outdoorem usługa jest wspierana digitalowo oraz w social mediach. Kampania potrwa przez cały listopad br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze