10.12.19, 11:00

Co Cię napędza. Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii samochodów elektrycznych ŠKODY

Kampania samochodów elektrycznych ŠKODY
Fot.: materiały prasowe

Nowa kampania ŠKODY promując pierwsze samochody elektryczne i hybrydowe w ofercie marki odbywa się pod hasłem „Co Cię napędza”. Twarzami akcji zostali artyści Mela Koteluk oraz Grzegorz Turnau. Kampania wystartowała w listopadzie i potrwa do marca 2020 r.

Marka chce zapoznać konsumentów z możliwościami oferowanymi przez markę, ŠKODA. W tym celu realizuje kampanię promocyjną z udziałem artystów – Meli Koteluk oraz Grzegorza Turnaua.

CITIGOe iV to miejski samochód napędzany wyłącznie energią elektryczną. W spotach promujących ten bezemisyjny model pojawi się artystka Mela Koteluk, a hasłem przewodnim będzie „Napędzana pozytywną energią”.

SUPERB iV to pierwsza ŠKODA, pod której maską kryją się dwa silniki. W zależności od sytuacji i wybranego trybu jazdy pracują one indywidualnie lub w połączeniu, łącząc korzyści zapewniane przez silnik elektryczny i silnik spalinowy. Bohaterem kampanii, pt. „Nowa definicja hybrydy”, promującej model SUPERB iV został Grzegorz Turnau.

W ramach kampanii „Co Cię napędza”, która wystartowała pod koniec listopada, zrealizowane zostaną szeroko zakrojone działania w radiu, telewizji oraz digitalu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).