19.12.19, 13:00
Galeria Młociny wprowadza gify brandowane w aplikacji Instagram
Galeria Młociny rozszerza swoją obecność w mediach społecznościowych. Użytkownicy korzystający z funkcji Instastory w aplikacji Instagram, mogą znaleźć gify brandowane bielańskim centrum handlowym, a także specjalną nakładkę AR nawiązującą do Galerii. To pierwsze tego typu działanie centrum handlowego w Polsce.
Galeria Młociny przygotowała dla internautów korzystających z mediów społecznościowych niespodziankę. Po wykonaniu zdjęcia lub materiału wideo w aplikacji Instagram do dyspozycji użytkowników pojawiły się gify nawiązujące do Galerii. Aby skorzystać z funkcji, należy wejść w zakładkę „Gify” i wpisać hasło „Galeria Młociny”. Zainteresowanym ukażą się ruchome ikonki brandowane bielańskim centrum handlowym, które mogą wykorzystać podczas obróbki publikowanych treści. Wśród nich znajduje się m.in. logo Galerii. Ponadto stworzono specjalną nakładkę AR dostępną w kilku kształtach, która nawiązuje do centrum handlowego. Galeria Młociny poszerzyła również swoją działalność w mediach społecznościowych, tworząc konta na Instagramie oraz Facebooku poświęcone Hali Hutnik. Na profilach można znaleźć informację na temat lokali oraz proponowanych ofert, a także odbywających się w Hali wydarzeń.
Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Performance Media, działania PR dla galerii prowadzi MagnifiCo Marketing&PR Consultants.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze