19.12.19, 13:00

Galeria Młociny wprowadza gify brandowane w aplikacji Instagram

Nakładka Galerii Młociny
Fot.: materiały prasowe

Galeria Młociny rozszerza swoją obecność w mediach społecznościowych. Użytkownicy korzystający z funkcji Instastory w aplikacji Instagram, mogą znaleźć gify brandowane bielańskim centrum handlowym, a także specjalną nakładkę AR nawiązującą do Galerii. To pierwsze tego typu działanie centrum handlowego w Polsce. 

Galeria Młociny przygotowała dla internautów korzystających z mediów społecznościowych niespodziankę. Po wykonaniu zdjęcia lub materiału wideo w aplikacji Instagram do dyspozycji użytkowników pojawiły się gify nawiązujące do Galerii. Aby skorzystać z funkcji, należy wejść w zakładkę „Gify” i wpisać hasło „Galeria Młociny”. Zainteresowanym ukażą się ruchome ikonki brandowane bielańskim centrum handlowym, które mogą wykorzystać podczas obróbki publikowanych treści. Wśród nich znajduje się m.in. logo Galerii. Ponadto stworzono specjalną nakładkę AR dostępną w kilku kształtach, która nawiązuje do centrum handlowego. Galeria Młociny poszerzyła również swoją działalność w mediach społecznościowych, tworząc konta na Instagramie oraz Facebooku poświęcone Hali Hutnik. Na profilach można znaleźć informację na temat lokali oraz proponowanych ofert, a także odbywających się w Hali wydarzeń.

Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Performance Media, działania PR dla galerii prowadzi MagnifiCo Marketing&PR Consultants.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).