27.01.20, 15:00
Wygraj krowę z mlekiem. UNIQUE ONE z loterią promocyjną dla marki Nestle
Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej loterii producenta płatków śniadaniowych Nestlé (Cereals Partners Poland) pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem”. Loteria prowadzona jest przez agencję UNIQUE ONE, która została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Okres przyjmowania zgłoszeń do III edycji loterii rozpoczął się 13 stycznia i potrwa do 15 marca br. Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie zgłosić dane z paragonu potwierdzającego zakup na internetowej stronie. Nagrodą w loterii jest 1L mleka Wypasione oraz plecak krówka. Pula nagród w loterii to 2 tys. sztuk.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii.
Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji (adaptacja tagu promocyjnego) oraz w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive). Adaptacja reklamy TV McCann WorldGroup.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze