03.02.20, 16:00
Wielka Zwrotka Ż. Brodka, Dorociński i Musiał w akcji marki Żywiec
Monika Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał dołączyli do akcji „Wielka Zwrotka Ż” organizowana przez markę Żywiec. Jej celem jest zachęcanie Polaków do oddawania butelek zwrotnych do sklepów.
Częścią „Wielkiej Zwrotki Ż” są także torby na butelki zwrotne sygnowane logo akcji. Celem tego ekologicznego gadżetu jest ułatwienie zwracania butelek zwrotnych – wszystko dzięki specjalnym przegródkom na butelki. Torby będzie można wygrywać w aktywacjach marki Żywiec. W ramach Wielkiej Zwrotki Ż do sklepów biorących udział w akcji bez paragonu można oddawać wszystkie butelki zwrotne Żywca i innych marek producenta.
„Wielka Zwrotka Ż” to część szerszych działań Grupy Żywiec pod hasłem „Daj butelce drugie Życie”. Spot promujący akcję można zobaczyć będzie od 3 lutego br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie oraz kampanię na nośnikach outdoorowych.
Za strategię i kreację odpowiadają wspólnie 2012 Agency oraz VMLY&R, przy współpracy pod kątem muzycznym i artystycznym z agencją eventową Live. Zakup i planowanie mediów Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Sputnik Studio, za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik, a aranż muzyczny utworu „Sing it back” przygotował kompozytor Marcin Macuk.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze