07.02.20, 14:53
Się gra, się ma. Totalizator Sportowy promuje grę Szybkie 600
Agencja oS3 jest odpowiedzialna za kampanię wprowadzającą nową grę losową Totalizatora Sportowego o nazwie Szybkie 600.
W ramach działań zrealizowanych przez oS3 dla Totalizatora Sportowego powstał koncept kreatywny oparty o autorski przebój „Się gra, się ma”, w wykonaniu Michała Milowicza. Do zadań agencji należała realizacja spotów TV (TVP, Polsat), radiowych (m.in. Radio Zet Premium, RMF FM, Polskie Radio), video do digitalu oraz kreacji do internetu, OOH (m.in. Clear Channel, Ströer Media, JetLine) czy kolektur, a także całościowy nadzór nad produkcją kampanii.
Do produkcji zaangażowano Graffiti Films, postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Głośno. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom Polska.
W nowej grze Szybkie 600 losowania odbywają co cztery minuty, a główna wygrana to 600 zł wypłacane co tydzień przez rok.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze