03.04.20, 07:00
Nic nie pobije oryginału. Kampania marki Pilsner Urquell
Trwa kampania marki piwnej Pilsner Urquell, która ma pokazywać, że nic nie pobije oryginału. Nawiązując w swoim spocie do popularnego utworu Louisa Armstronga, kampania ma podkreślać oryginalność oraz autentyczność w najczystszej formie.
Najnowsza kampania Pilsnera ma podkreslać kluczowy atrybut złocistego piwa, jest jego oryginalność. 30-sekundowy spot reklamowy, który swoją premierę miał 8 marca br., emitowany jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Inspiracją do jego stworzenia był popularny utwór Louisa Armstronga „What A Wonderful World”, który od lat jest odtwarzany przez muzyków na całym świecie. Marka poprzez nawiązanie do jazzowego singla, pokazuje chce pokazać, że częste naśladownictwo nie jest niczym złym, a wręcz przeciwnie, jest miarą prawdziwego sukcesu.
Reklama została przygotowana w ramach międzynarodowej kampanii marki. Poza Polską, dedykowana jest także na inne europejskie rynki. Do jej realizacji przesłuchano 50 muzyków, wykonujących w różnych, charakterystycznych dla siebie stylach, jedną z najpopularniejszych piosenek Armstronga.
Emisji reklamy towarzyszą działania digitalowe, za które odpowiada czeska agencja Mustard oraz komunikacja PR prowadzona przez Tailor Made PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze