02.04.20, 13:55
Lipton nowym klientem oS3
Agencja oS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton Unilever na najbliższe trzy lata. Obecne działania obejmują kraje Bałtyckie i potrwają do końca 2020 r.
Lipton to nowy klient oS3 i kolejny po marce Kasia z portfolio firmy Unilever. Lokalna kampania obejmie Litwę, Łotwę i Estonię.
Kampania przebiega pod hasłem: „Be sure to know what's really up” i potrwa do końca br. Opracowana przez agencję strategia obejmuje najbliższe trzy lata prowadzenia brandu w krajach bałtyckich i tym samym otwiera możliwość dalszej współpracy pomiędzy agencją, a marka Lipton.
W kampanii została wykorzystana telewizja, outdoor oraz digital. Spot został wyprodukowany z domem produkcyjnym PAPAYA.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze