22.06.20, 18:00

#zrównoważonyprzeznaturę Solo Act Live Krzysztofa Zalewskiego w ramach kampanii Żywiec Zdrój

Kadr z koncertu
Fot.: materiały prasowe

Trwa kampania wody niegazowanej Żywiec Zdrój realizowana pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. W ramach prowadzonych działań marka zrealizowała koncert Krzysztofa Zalewskiego połączony ze zbiórką pieniędzy na sadzenie nowych drzew w regionie żywieckim.

#zrównoważonyprzeznaturę Solo Act Live Krzysztofa Zalewskiego miał miejsce 4 czerwca br. na polanie Dach Beskidów. Z uwagi na istniejące jeszcze ograniczenia w przemieszczaniu się i gromadzeniu, artysta wraz z Żywiec Zdrój postanowił choć w wirtualnej formie przybliżyć odbiorcom piękno Żywiecczyzny, oferując mieszankę muzyki i górskich krajobrazów. Koncert był transmitowany na żywo online na YouTube oraz kanałów społecznościowych artysty i Żywiec Zdrój. Istotnym elementem całego przedsięwzięcia była zbiórka pieniędzy, które – dzięki współpracy z Fundacją Ekologiczną ARKA – w całości przeznaczone zostaną na sadzenie nowych drzew regionie żywieckim.

Wydarzenie przyciągnęło przed ekrany łącznie 180 tys. widzów. Ze względu na gwałtowną burzę, która przetoczyła się nad Żywiecczyzną, koncert musiał zostać nagle przerwany, a artyście udało się zagrać jedynie cztery utwory. Aby zrekompensować słuchaczom tę sytuację, muzyk dokończył koncert prosto ze schroniska, z akompaniamentem jedynie gitary akustycznej.

Making of z koncertu udostępniono na kanale YouTube. Dodatkowo artysta udostępnił wszystkie cztery utwory zarejestrowane podczas wydarzenia.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).