04.08.20, 14:52

Human Signs członkiem ZFPR

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Agencja Human Signs dołączyła do Związku Firm Public Relations. To kolejny podmiot działający w sektorze PR, który w tym roku, zdecydował się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.

Human Signs jest nową marką, należącą do spółek Konkret PR oraz Futurama Communication Intelligence. W maju br. firmy specjalizujące się w rynkach nieruchomościowym, farmaceutycznym, lifestylowym, finansowym, fin-tech i retail połączyły się, rozszerzając zakres swoich dotychczasowych działań. Human Signs oferuje usługi z zakresu komunikacji i marketingu. Głównymi klientami agencji są: Panattoni Europe, Stena Line, IPSEN, Wendre, Bibby Financial Services oraz Bank BPS.

Przystąpienie do ZFPR to kolejny krok w budowaniu pozycji naszej marki na rynku. Obserwując zmiany zachodzące w ZFPR jesteśmy przekonani, że organizacja, w szeregi której wstępujemy, pozwoli nam być jedną z wielu marek, które stają na straży etyki, zdrowej konkurencji oraz zaufania do branży. Jako Human Signs chcemy aktywnie uczestniczyć w najważniejszych, sygnowanych przez ZFPR, wydarzeniach branżowych, takich jak konferencje, webinary czy konkursy. Ponadto, z powodu pandemii stanęliśmy, jak wiele firm, w obliczu zmiany, nie tylko w zakresie pracy zdalnej czy przeniesienia aktywności do sfery online, ale również weryfikacji zaplanowanych strategii i budżetów. Możliwość wymiany myśli z profesjonalistami należącymi do organizacji, może okazać się pomocna w niełatwym dla branży czasie” – powiedziała Ewa Król-Sawicka, Managing Partner w Human Signs.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).