04.08.20, 14:52
Human Signs członkiem ZFPR
Agencja Human Signs dołączyła do Związku Firm Public Relations. To kolejny podmiot działający w sektorze PR, który w tym roku, zdecydował się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Human Signs jest nową marką, należącą do spółek Konkret PR oraz Futurama Communication Intelligence. W maju br. firmy specjalizujące się w rynkach nieruchomościowym, farmaceutycznym, lifestylowym, finansowym, fin-tech i retail połączyły się, rozszerzając zakres swoich dotychczasowych działań. Human Signs oferuje usługi z zakresu komunikacji i marketingu. Głównymi klientami agencji są: Panattoni Europe, Stena Line, IPSEN, Wendre, Bibby Financial Services oraz Bank BPS.
„Przystąpienie do ZFPR to kolejny krok w budowaniu pozycji naszej marki na rynku. Obserwując zmiany zachodzące w ZFPR jesteśmy przekonani, że organizacja, w szeregi której wstępujemy, pozwoli nam być jedną z wielu marek, które stają na straży etyki, zdrowej konkurencji oraz zaufania do branży. Jako Human Signs chcemy aktywnie uczestniczyć w najważniejszych, sygnowanych przez ZFPR, wydarzeniach branżowych, takich jak konferencje, webinary czy konkursy. Ponadto, z powodu pandemii stanęliśmy, jak wiele firm, w obliczu zmiany, nie tylko w zakresie pracy zdalnej czy przeniesienia aktywności do sfery online, ale również weryfikacji zaplanowanych strategii i budżetów. Możliwość wymiany myśli z profesjonalistami należącymi do organizacji, może okazać się pomocna w niełatwym dla branży czasie” – powiedziała Ewa Król-Sawicka, Managing Partner w Human Signs.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze