05.08.20, 18:29
Bluerank wesprze marki z portfolio La Mania
La Mania - firma stworzona przez Joannę Przetakiewicz - podpisała umowę z Bluerank. Podmiot powierzył agencji marketingu internetowego prowadzenie działań dla marek La Mania i La Mania Home w zakresie płatnych kampanii reklamowych - Social Media, Google Ads i Criteo.
La Mania (kobieca marka odzieżowa) powierzyła agencji Bluerank działania płatne dla swoich dwóch marek – La Mania i La Mania Home. W zakres obsługi wchodzą Social Media Ads oraz Google Ads. Co więcej Bluerank zajmie się również obsługą Criteo, czyli narzędzia służącego do retargetingu dynamicznego. Wszystkie działania mają skupiać się na rozwoju sprzedaży przez kanał e-commerce.
Współpraca La Manii i agencji Bluerank rozpoczęła się z początkiem lipca br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze