06.08.20, 08:00

Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji przedsprzedaży Samsung Note 20, Note20+, Note 20 ULTRA

Maciej Orłoś
Fot.: materiały prasowe

5 sierpnia br. oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Akcja przedsprzedażowa Media Expert potrwa do 21 sierpnia br., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.

Do współpracy przy promocji akcji sprzedażowych urządzeń Galaxy Note 20, sieć Media Expert zaprosiła Macieja Orłosia. Obecnie dziennikarz nowych mediów i influencer, wcześniej wieloletni prowadzący „Teleexpressu”, wziął udział w kampanii wspierającej komunikację premiery i przedsprzedaży smartfonów nowej serii Samsunga.

Zdaniem firmy angaż Macieja Orłosia doskonale koresponduje z grupą docelową promowanych urządzeń. Seria Galaxy Note 20 kierowana jest przede wszystkim do ludzi biznesu, przedstawicieli kultury i sztuki, a także entuzjastów podróży i fotografii. Materiał z udziałem Orłosia, sieć Media Expert opublikowała we wszystkich swoich kanałach społecznościowych.

Współpraca z Maciejem Orłosiem ma wzmocnić komunikację przedsprzedaży nowych modeli Samsung Galaxy Note 20.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).